Košík V KOŠÍKU: 0 ks
Celkem s DPH: 0,00 Kč
Košík

Reklamační řád:

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Vždy se snažíme Vám vyjít maximálně vstříc při jakémkoliv problému. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.
 

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud :

  1. Samolepky byly poškozeny při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
  2. Samolepky byly poškozeny neodbornou instalací, které jsou v rozporu s NÁVODEM LEPENÍ.
  3. Samolepky byly používány v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v NÁVODU LEPENÍ.
  4. Reklamaci nelze uznat, pokud již samolepky byly sejmuty z transportní folie.

Postup při reklamaci :

  1. Informujte nás o reklamaci telefonicky nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete jako obyčejný balík na naši adresu. Ne na dobírku.
  3. Do zásilky uveďte důvod reklamace a přiložte kopii daňového dokladu.

 

Odstoupení od smlouvy :

Storno objednávky ze strany kupujícího. - v souladu s §53 občanského zákoníku může kupující odstoupit od smlouvy do 14-ti dnů od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek. Při jejich splnění Vám bude vrácena kupní cena.

1. zboží, které budete odesílat v rámci odstoupení od smlouvy zpět na naši adresu nesmí jevit známky používání, musí být nepoškozené a kompletní s originálním dokladem o koupi. Neposílejte zboží na dobírku, tato nebude převzata.

2. odstoupení od smlouvy je účinné, pokud je doručeno do 14-ti dnů od převzetí plnění, v případě nesplnění podmínky číslo 1) sice dochází k platnému odstoupení, ale prodávající může vůči kupujícímu spotřebiteli uplatnit právo na snížení hodnoty vráceného zboží z důvodu bezdůvodného obohacení.

3. v případě nesplnění podmínky 2) nedochází k platnému odstoupení spotřebitele od smlouvy a zboží bude vráceno na náklady odesílajícího zpět.

Zboží posílejte doporučeně a doporučujeme ho pojistit, jelikož neručíme za jeho případnou ztrátu a poškození během cesty k nám (doporučeně neznamená na dobírku) Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet nebo na Vaši adresu a to nejpozději do 14-ti dnů po fyzickém obdržení zboží.


Nepřevzetí zásilky:
V případě nepřevzetí zboží ve stanovené lhůtě od České pošty případně kurýra DPD a vrácení zboží zpět prodejci, je prodejce oprávněn po zákazníkovi vymáhat částku za již uhrazené poštovné a doběrečné a dále částku spojenou s náklady za balné. Částka je paušálně stanovena na 200 Kč. Oprávněná fakturace na tuto částku vzniká po 14 dnech od přidělení statusu nedoručeno dopravcem.
reklamace zboží